Chcesz rozmawiać tanio? Przenieś numer do OTVARTA!

Jak przenieść numer?
Chcesz dołączyć do grona naszych zadowolonych Klientów i cieszyć się abonamentem tańszym od najtańszego na rynku, lecz zachować dotychczasowy numer telefonu komórkowego? Nic prostszego! Dowiedz się, jak łatwo to zrobić!

UWAGA.

W TYM MIESIĄCU OBOWIĄZUJE PROMOCJA 50 % TANIEJ. 

Wybierz abonament w promocji 50% taniej

Zmiana operatora na nowego, np. na sieć OTVARTA, nie musi oznaczać konieczności zmiany obecnego numeru telefonu. Nie wymaga również żadnych formalności z Twojej strony poza złożeniem odpowiedniego wniosku (trwa to 10 minut, poniżej przeczytasz, jak łatwo można to zrobić). Wszystkie pozostałe formalności – łącznie z rozwiązaniem umowy z poprzednią siecią – załatwi za Ciebie OTVARTA. 

Jak wygląda przenoszenie numeru w sieci OTVARTA?

W przypadku OTVARTA wniosek o przeniesienie składamy drogą elektroniczną. Jak? Kliknij w przycisk „Przenieś numer”, który znajduje się na samej górze (tuż pod ceną) lub na samym dole opisu konkretnego abonamentu, np. O! Najlepsza!

1. Na ekranie komputera pojawi się okienko, w które należy wpisać swój aktualny numer telefonu. To ważne, bo na podany numer przyjdzie w ciągu kilkudziesięciu sekund kod weryfikacyjny. W ten sposób sprawdzamy, że rzeczywiście chcesz przenieść numer.

2. Odbierz na swoim telefonie kod weryfikacyjny i wpisz go w okienko, które pojawiło się na ekranie komputera, 

a następnie w formularzu zaznacz:

a) u jakiego operatora obecnie posiadasz numer

b) jaki rodzaj umowy posiadasz – abonament, karta czy mix (ta informacja ma wpływ na to, kiedy można przenieść numer)

c) tryb, w jakim chcesz wypowiedzieć umowę

oraz wpisz pozostałe dane do formularza.

3. W ciągu 30 minut od wypełnienia i wysłania formularza na podany przez Ciebie numer telefonu zadzwoni pracownik sieci OTVARTA, z którym ustalisz dodatkowe szczegóły.

4. W ciągu 24 godzin przesyłką kurierską otrzymasz w wersji papierowej wniosek o przeniesienie numeru do innego operatora – w tym przypadku do naszej sieci – wraz z pełnomocnictwem dla OTVARTA, dzięki któremu nasza sieć będzie mogła reprezentować Cię u obecnego operatora, a więc załatwić wszystkie formalności związane z przeniesieniem numeru i rozwiązaniem dotychczasowej umowy.

5. Odeślij podpisany wniosek o przeniesienie i pełnomocnictwo – to ostatnia rzecz, którą musisz zrobić, by zachować stary numer telefonu i jednocześnie cieszyć się nowym abonamentem w bardzo atrakcyjnej cenie.

Tryby przeniesienia numeru

O tym, jak i kiedy można przenieść numer do innej sieci decydują rodzaj zawartej umowy oraz sposób, w jaki korzystasz z telefonii mobilnej. 

I tak, jeśli masz umowę na abonament telefoniczny, do wyboru są 3 tryby przeniesienia numeru:

1. Z okresem wypowiedzenia – to sytuacja, w której kończy się umowa z poprzednim operatorem, zawieramy nową i chcemy płynnie przejść z jednej sieci do drugiej, albo w sytuacji, kiedy mamy w umowie klauzulę, że okres wypowiedzenia trwa 3 miesiące i zachowujemy ten okres, nie chcąc płacić kary umownej (naliczanej według taryfy konkretnego operatora) za zerwanie umowy.

2. Na koniec okresu promocyjnego – informację na ten temat znajdziesz w umowie z dotychczasowym operatorem. Okres promocyjny to czas, kiedy płacisz niższy abonament niż jego cena wyjściowa, np. w momencie zawierania umowy z dotychczasową siecią wybrany abonament kosztował 65 zł miesięcznie, ale w wyniku rabatu płacisz za niego 45 zł.

3. Bez zachowania okresu wypowiedzenia z obecnym operatorem – to sytuacja, w której niemal z dnia na dzień decydujesz się korzystać z usług sieci OTVARTA, bo ma lepszą ofertę niż obecny dostawca usługi. Przy takim trybie przeniesienia numeru należy się liczyć z tym, że dotychczasowy operator naliczy karę umowną za zerwanie umowy. Zazwyczaj jest ona równowartością kosztów abonamentu za okres wypowiedzenia umowy. Co to znaczy? Na przykład: jeśli za abonament płacimy miesięcznie 55 zł i mamy 3-miesięczny okres wypowiedzenia umowy, to kara, którą naliczy nam dotychczasowy dostawca usługi będzie wynosiła 165 zł, czyli równowartość opłaty abonamentowej za 3 miesiące, bo tyle trwa okres wypowiedzenia umowy.

Z kolei jeśli wybierzesz opcję „przeniesienie numeru na kartę”, wybierasz po prostu „przeniesienie umowy bez zachowania okresu wypowiedzenia w ciągu... dni” i określasz liczbę dni, czyli kiedy chcesz, aby przeniesienie nastąpiło. 

Aktywacja karty

Jak widać przeniesienie numeru do sieci OTVARTA jest naprawdę proste i wygodne. Poza wypełnieniem formularza na naszej stronie internetowej, nie wymaga od Ciebie żadnych dodatkowych działań.

Warto na koniec dodać, że sama zmiana operatora jest niezauważalna. Odbywa się w nocy między 24.00 a 3.00 rano. Jeśli włożysz kartę OTVARTA do telefonu wieczorem w dzień, w którym kończy się umowa z dotychczasowym dostawcą, pamiętaj, aby rano wyłączyć i włączyć telefon – w ten sposób aktywujesz kartę OTVARTA.

Nie znalazłeś/-aś informacji, których szukasz?
Sprawdz Najczęściej zadawane pytania
lub skontaktuj się z doradcą sieci OTVARTA, dzwoniąc pod numer telefonu: 699 711 699

Otvarta? To się opłaca!

Dowiedz się jak bardzo! Zostaw numer - oddzwonimy i razem wybierzemy dla Ciebie najlepszą ofertę.