Elektroniczna umowa
Czym e-umowa różni się od papierowej? Jakie są zalety korzystania z elektronicznej umowy? Dowiedz się poniżej
E-umowa w OTVARTA Co to jest i jakie daje korzyści?
Czym jest e-umowa?
Umowa elektroniczna, inaczej e-umowa, to szybka i wygodna forma zawarcia umowy z OTVARTA przez Internet bez wychodzenia z domu. Zawarcie e-umowy może być realizowane na dwa różne sposoby:
- za pośrednictwem bankowości elektronicznej i e-mail/SMS - wybierasz swój bank, logujesz się, a Twój bank potwierdza nam poprawność danych podanych w zamówieniu,
- tylko przez e-mail - jeśli jesteś lub byłeś już abonentem OTVARTA, potwierdzenie tożsamości przez bank nie jest już konieczne, chęć zawarcia umowy potwierdzisz przez e-mail.
Jak złożyć zamówienie z e-umową?
Sposób zawarcia umowy wybierany jest w pierwszym kroku składania zamówienia. Aby złożyć zamówienie z e-umową wystarczy kliknąć „Umowa elektroniczna, e-umowa”.
Przed przejściem dalej należy sprawdzić, czy Twój bank umożliwia weryfikację tożsamości. Jeśli po wybraniu e-umowy nie widzisz swojego banku, konieczne będzie zawarcie umowy w formie papierowej. Banki umożliwiające potwierdzenie tożsamości na dzień 18.10.2023 to:
Czy konieczna jest weryfikacja przez bankowość elektroniczną?
Jeśli byłeś lub jesteś już naszym abonentem, potwierdzenie tożsamości przez bank nie będzie konieczne. W tej sytuacji dokumenty niezbędne do zawarcia umowy otrzymasz w wiadomości e-mail. W celu zawarcia umowy wystarczy odpisać na otrzymaną wiadomość zgodnie z instrukcją w niej zawartą.
Jak otrzymam kartę SIM jeśli zawarłem e-umowę?
Po zawarciu umowy elektronicznej karta SIM wysyłana jest listem poleconym na adres podany podczas składania zamówienia.
Jak otrzymam kartę eSIM jeśli zawarłem e-umowę?
Po zawarciu e-umowy, na adres e-mail podany podczas składania zamówienia otrzymasz informacje niezbędne do pobrania kodu QR służącego do instalacji karty eSIM w Twoim urządzeniu Szczegółowe informacje o kartach eSIM znajdziesz tutaj.
Czy potwierdzenie tożsamości przez bank jest bezpieczne?
Tak. Weryfikacja tożsamości jest bezpieczna. Cała usługa realizowana jest za pośrednictwem instytucji państwowej: Krajowej Izby Rozliczeniowej, a wszystkie dane przesyłane podczas potwierdzania tożsamości są szyfrowane zgodnie z najnowszymi standardami.
Jakie dane przesyła do OTVARTA bank?
Bank przesyła do OTVARTA tylko dane niezbędne do zawarcia umowy, są to: imię, nazwisko i numer PESEL. Żadne inne dane nie są udostępniane.
Jak zawrzeć e-umowę przez bank?
Po złożeniu zamówienia, skontaktuje się z Tobą pracownik OTVARTA w celu potwierdzenia zamówienia. Po jego potwierdzeniu otrzymasz wiadomość e-mail z kompletem dokumentów niezbędnych do zawarcia umowy wraz z linkiem do potwierdzenia tożsamości przez Twój bank. Link ważny jest przez 4 dni od jego wysłania. Jeśli akceptujesz treść załączonych dokumentów (umowa, regulaminy), kliknij w znajdujący się w wiadomości przycisk "Potwierdź swoją tożsamość i zawrzyj umowę". Po kliknięciu w link zostaniesz przekierowany na poniższą stronę:
Po kliknięciu "kontynuuj" pojawi się lista banków, w których dostępne jest potwierdzenie tożsamości.
Po kliknięciu w logo wybranego banku, zostaniesz przekierowany na jego stronę. Przykładowa weryfikacja w banku Santander wygląda następująco:
Po zalogowaniu się wyświetlone zostaną dane, które zostaną przekazane przez Twój bank do OTVARTA: numer PESEL, imię oraz nazwisko:
W kolejnych krokach należy potwierdzić operację przekazania danych, zgodnie z procedurą obowiązującą w Twoim banku. Po zakończonej operacji wyświetlony zostanie komunikat:
Oznacza to, że umowa została zawarta. W kolejnym kroku wysłana zostanie za pośrednictwem listu poleconego karta SIM.
Otrzymałem kartę SIM, kiedy będzie ona aktywna?
Po otrzymaniu karty SIM zaloguj się do Portalu OTVARTA 24/7 dostępnym pod adresem portal.otvarta.pl i potwierdź otrzymanie karty SIM. W polu "Wprowadź numer karty SIM" wpisz numer otrzymanej karty i kliknij przycisk "Potwierdzam otrzymanie karty".
Jak długo ważny jest link do potwierdzenia tożsamości?
Link ważny jest 4 dni od daty jego wysłania. W tym czasie można zweryfikować tożsamość. W przypadku, gdy link wygaśnie i zamówienie nie zostało usunięte, można poprosić Biuro Obsługi Klienta o ponowne wygenerowanie dokumentów i linku. W przypadku upływu terminu na zawarcie umowy, o którym mowa w Regulaminie e-Sklepu OTVARTA, zamówienie zostanie anulowane.
PRZENIEŚ SWÓJ NUMER DO OTVARTA!
Dołącz do grona naszych zadowolonych klientów i ciesz się abonamentem tańszym od najtańszego na rynku bez zmiany dotychczasowego numeru telefonu!
Internet mobilny z obsługą 5G
Jeśli szukasz najtańszego, szybkiego i niezawodnego Internetu do domu lub biura, sprawdź naszą ofertę Internetu mobilnego LTE za najniższą cenę na rynku!
IDEALNA OFERTA DLA WSZYSTKICH
Szukasz idealnego abonamentu? Gwarantujemy umowę bez limitu, darmowe pakiety i swobodny dostęp do internetu LTE, 5G. Sprawdź naszą ofertę!
lub skontaktuj się z doradcą sieci OTVARTA, dzwoniąc pod numer telefonu: 699 711 699