Konfiguracja MMS w telefonie z Android

Dowiedz się jak poprawnie skonfgurować usługę MMS w telefonie z systemem Android

Brak możliwości wysłania i odebrania wiadomości MMS w telefonie z systemem Android może być spowodowany niepoprawnymi ustawieniami punktu dostępowego w ustawieniach telefonu. Jeśli przywrócenie domyślnych ustawień telefonu nie pomaga, spróbuj wykonać ręczną konfigurację telefonu. Poniżej znajdziesz kompletną instrukcję, jak poprawnie ustawić swój telefon w OTVARTA. Instrukcja oparta jest o system Android w wersji 15. W zależności od producenta telefonu niektóre opcje mogą wyglądać nieco inaczej.

1. Wejdź w ustawienia telefonu i wybierz opcję sieć i internet

okno ustawień android z zaznaczoną opcją sieć i internet

2. Wybierz karty SIM

okno ustawień z zaznaczoną opcją Karty SIM

3. Wybierz kartę SIM OTVARTA

okno ustawień kart sim z zaznaczoną kartą OTVARTA

5. Wybierz opcję nazwy punktów dostępu

okno ustawień karty SIM z zaznaczoną opcją nazwy punktów dostępu

6. Wybierz punkt dostepu do MMS

 

7. Ustaw punkty dostępów tak, jak na poniższym ekranie, po wprowadzeniu ustawień kliknij zapisz w prawym górnym rogu ekranu, aby zapisać nowe ustawienia

PRZENIEŚ SWÓJ NUMER DO OTVARTA!

Dołącz do grona naszych zadowolonych klientów i ciesz się abonamentem tańszym od najtańszego na rynku bez zmiany dotychczasowego numeru telefonu!

Internet mobilny z obsługą 5G

Jeśli szukasz najtańszego, szybkiego i niezawodnego Internetu do domu lub biura, sprawdź naszą ofertę Internetu mobilnego LTE za najniższą cenę na rynku!

IDEALNA OFERTA DLA WSZYSTKICH

Szukasz idealnego abonamentu? Gwarantujemy umowę bez limitu, darmowe pakiety i swobodny dostęp do internetu LTE, 5G. Sprawdź naszą ofertę!

INTERNET ORAZ STAŁY ADRES IP Informacje

1. Czy istnieje możliwość przypisania stałego adresu IP dla internetu mobilnego?
Tak. W celu korzystania ze stałego adresu IP wystarczy zawrzeć z OTVARTA umowę w ramach taryfy. Posiadając odpowiednio skonfigurowane urządzenie, można korzystać z internetu ze stałym adresem IP prywatnym lub publicznym.
3. Internet działa znacznie wolniej. Co się dzieje?
W ramach opłaty abonamentowej dostępna jest transmisja danych, w wyznaczonej ilości jednostek w okresie rozliczeniowym. Po wykorzystaniu przyznanej ilości jednostek w danym okresie rozliczeniowym, prędkość transmisji danych może ulec istotnej zmianie do czasu zakończenia okresu rozliczeniowego. W celu przywrócenia pełnej prędkości transmisji danych należy skorzystać z usługi zwiększenia dostępnej ilości jednostek lub poczekać do kolejnego okresu rozliczeniowego. Aktywacji usługi zwiększenia dostępnej ilości jednostek transmisji danych można dokonać dzwoniąc pod numer: 699 711 699.
2. W jaki sposób dokonać wyboru rodzaju adresu IP?
Wybór rodzaju adresu IP odbywa się podczas składania zamówienia w e-Sklepie. Najpierw określamy, czy chcemy stały, czy dynamiczny adres IP. Po wybraniu stałego adresu IP pojawia się opcja wyboru między publicznym, a prywatnym adresem IP. Więcej informacji znajdziesz tutaj.
Nie znalazłeś/-aś informacji, których szukasz?
Sprawdź Najczęściej zadawane pytania
lub skontaktuj się z doradcą sieci OTVARTA, dzwoniąc pod numer telefonu: 699 711 699

Otvarta? To się opłaca!

Dowiedz się jak bardzo! Zostaw numer - oddzwonimy i razem wybierzemy dla Ciebie najlepszą ofertę.