Tradycyjna faktura czy e-faktura - wybierz najlepszą opcję!

Faktura za abonament
Klienci naszej sieci mają możliwość wyboru sposobu, w jaki chcą otrzymywać fakturę za abonament. Mogą ją dostawać w formie papierowej drogą listowną (tzw. faktura tradycyjna) lub drogą elektroniczną bezpośrednio do swojej skrzynki e-mailowej (tzw. e-faktura). Sprawdź, która opcja bardziej się opłaca i wybierz dla siebie najwygodniejsze rozwiązanie.

Faktura tradycyjna

Co zawiera pierwsza faktura?

Pierwsza wystawiona faktura zawiera opłatę aktywacyjną. Kolejna faktura wystawiana jest po pierwszym pełnym okresie rozliczeniowym i zawiera ona cząstkową opłatę abonamentową (np. za okres od dnia aktywacji do końca miesiąca - od 13.05.2018 do 31.05.2018) oraz opłatę za pierwszy pełny okres rozliczeniowy (od 01.06.2018 do 30.06.2018). Wszystkie faktury ponadto zawierają dane sprzedawcy, dane nabywcy, indywidualny numer konta, na który należy dokonać wpłaty oraz termin, do którego wpłacone pieniądze powinny znaleźć się na koncie Operatora.

Co zawierają wystawiane faktury?

Każda faktura zawiera dane sprzedawcy, dane nabywcy, numer konta, na który należy dokonać wpłaty oraz termin, w jakim należy dokonać płatności. Będzie ona – za wyjątkiem pierwszej faktury – zawierała opłatę abonamentową za bieżący okres rozliczeniowy oraz opłaty za usługi świadczone poza opłatą abonamentową za poprzedni okres rozliczeniowy.

E-faktura - faktura wysyłana drogą elektroniczną

Jaki otrzymam upust za e-fakturę zawierając umowy na kilka numerów telefonicznych?

E-faktura to usługa pozwalająca obniżyć koszt opłaty abonamentowej. Jest to faktura wysyłana drogą elektroniczną na adres e-mail wskazany przy składaniu zamówienia. E-faktura powoduje obniżenie opłaty abonamentowej o wartość wskazaną w umowie, cenniku lub regulaminie promocji. Udzielany upust dotyczy każdej zawartej umowy, np. jeśli ktoś korzysta z dwóch numerów (na podstawie zawartych dwóch umów) i wyraził zgodę na otrzymywanie e-faktury, to każda z dwóch naliczanych opłat abonamentowych zostanie pomniejszona o wartość upustu za e-fakturę.

Kiedy decyduję, w jakiej formie chcę otrzymywać faktury?

Decyzja dotycząca korzystania z e-faktury zostaje podjęta przy składaniu zamówienia, a upust obowiązuje od pierwszej opłaty abonamentowej.

W jaki sposób należy aktywować e-fakturę?

W przypadku, gdy zawarta umowa nie obejmuje e-faktury, usługę można aktywować dzwoniąc pod numer: 699 711 699. Od kolejnego okresu rozliczeniowego faktury będą wysyłane drogą mailową, a opłata abonamentowa zostanie pomniejszona o przyznany upust za e-fakturę.

Jak można zrezygnować z e-faktury?

Rezygnację z e-faktury należy zgłosić telefonicznie, dzwoniąc pod numer: 699 711 699. Należy pamiętać, że rezygnując z e-faktury rezygnujemy też z upustu udzielonego na opłaty abonamentowe. Upust za e-fakturę przestanie być naliczany od kolejnego okresu rozliczeniowego, a wystawiane faktury będą przesyłane pocztą tradycyjną.

Nie znalazłeś/-aś informacji, których szukasz?
Sprawdz Najczęściej zadawane pytania
lub skontaktuj się z doradcą sieci OTVARTA, dzwoniąc pod numer telefonu: 699 711 699

Otvarta? To się opłaca!

Dowiedz się jak bardzo! Zostaw numer - oddzwonimy i razem wybierzemy dla Ciebie najlepszą ofertę.