Wymiana karty SIM.
W przypadku kradzieży, uszkodzenia, zgubienia lub zablokowania karty SIM, bez problemu możemy ją wymienić. Wystarczy, że zadzwonisz pod numer: 699 711 699
Wymiana karty SIM - wymieniasz kartę, zachowujesz numer
W celu dokonania wymiany karty SIM lub eSIM należy skontaktować się z Telefonicznym Biurem Obsługi Abonenta pod numerem telefonu 699 711 699 (opłata zgodnie z cennikiem operatora).
Ważne: Przed złożeniem dyspozycji wymiany karty SIM lub eSIM sprawdź czy Twój numer PESEL nie jest zastrzeżony. Informację taką zawiera rejestr zastrzeżeń numerów PESEL. Cofnięcie zastrzeżenia numeru PESEL, w prosty i szybki sposób, można zlecić w aplikacji mObywatel.
Wymiana karty nie będzie możliwa, jeśli Twój numer PESEL jest zastrzeżony, wynika to z art. 60c Ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. 2004 Nr 171 poz. 1800).
Jeśli korzystasz z karty SIM:
Po otrzymaniu przesyłki z kartą SIM należy ponownie skontaktować się z Telefonicznym Biurem Obsługi Abonenta w celu dokonania aktywacji karty SIM. Wymiana karty SIM nie powoduje zmiany numeru telefonu, z którego korzysta abonent. W wyniku wymiany karty SIM nie będą dostępne dane zapisane na dotychczasowej karcie. Zaleca się wykonanie kopii danych w celu umieszczenia ich na nowo otrzymanej karcie.
Jeśli korzystasz z karty eSIM:
Udostępniony zostanie kod QR, który należy zeskanować za pomocą telefonu, aby aktywować nową kartę eSIM. Po jego zeskanowaniu karta eSIM aktywuje się automatycznie.
lub skontaktuj się z doradcą sieci OTVARTA, dzwoniąc pod numer telefonu: 699 711 699