E-umowa w OTVARTA Co to jest i jakie daje korzyści?

Elektroniczna umowa
Czym e-umowa różni się od papierowej? Jakie są zalety korzystania z elektronicznej umowy? Dowiedz się poniżej

Czym jest e-umowa?

Umowa elektroniczna, inaczej e-umowa, to szybka i wygodna forma zawarcia umowy z OTVARTA przez Internet bez wychodzenia z domu.  Zawarcie e-umowy może być realizowane na dwa różne sposoby:

  • za pośrednictwem bankowości elektronicznej i e-mail/SMS - wybierasz swój bank, logujesz się, a Twój bank potwierdza nam poprawność danych podanych w zamówieniu,
  • tylko przez e-mail - jeśli jesteś lub byłeś już abonentem OTVARTA, potwierdzenie tożsamości przez bank nie jest już konieczne, chęć zawarcia umowy potwierdzisz przez e-mail.

Jak złożyć zamówienie z e-umową?

Sposób zawarcia umowy wybierany jest w pierwszym kroku składania zamówienia. Aby złożyć zamówienie z e-umową wystarczy kliknąć „Umowa elektroniczna, e-umowa”.

wybór formy umowy w formularzu zamówienia

Przed przejściem dalej należy sprawdzić, czy Twój bank umożliwia weryfikację tożsamości. Jeśli po wybraniu e-umowy nie widzisz swojego banku, konieczne będzie zawarcie umowy w formie papierowej. Banki umożliwiające potwierdzenie tożsamości na dzień 18.10.2023 to:

 lista banków z dostępnym potwierdzeniem tożsamości

Czy konieczna jest weryfikacja przez bankowość elektroniczną?

Jeśli byłeś lub jesteś już naszym abonentem, potwierdzenie tożsamości przez bank nie będzie konieczne. W tej sytuacji dokumenty niezbędne do zawarcia umowy otrzymasz w wiadomości e-mail. W celu zawarcia umowy wystarczy odpisać na otrzymaną wiadomość zgodnie z instrukcją w niej zawartą. 

Jak otrzymam kartę SIM jeśli zawarłem e-umowę?

Po zawarciu umowy elektronicznej karta SIM wysyłana jest listem poleconym na adres podany podczas składania zamówienia.

Jak otrzymam kartę eSIM jeśli zawarłem e-umowę?

Po zawarciu e-umowy, na adres e-mail podany podczas składania zamówienia otrzymasz informacje niezbędne do pobrania kodu QR służącego do instalacji karty eSIM w Twoim urządzeniu Szczegółowe informacje o kartach eSIM znajdziesz tutaj.

Czy potwierdzenie tożsamości przez bank jest bezpieczne?

Tak. Weryfikacja tożsamości jest bezpieczna. Cała usługa realizowana jest za pośrednictwem instytucji państwowej: Krajowej Izby Rozliczeniowej, a wszystkie dane przesyłane podczas potwierdzania tożsamości są szyfrowane zgodnie z najnowszymi standardami. 

Jakie dane przesyła do OTVARTA bank?

Bank przesyła do OTVARTA tylko dane niezbędne do zawarcia umowy, są to: imię, nazwisko i numer PESEL. Żadne inne dane nie są udostępniane.

Jak zawrzeć e-umowę przez bank?

Po złożeniu zamówienia, skontaktuje się z Tobą pracownik OTVARTA w celu potwierdzenia zamówienia. Po jego potwierdzeniu otrzymasz wiadomość e-mail z kompletem dokumentów niezbędnych do zawarcia umowy wraz z linkiem do potwierdzenia tożsamości przez Twój bank. Link ważny jest przez 4 dni od jego wysłania. Jeśli akceptujesz treść załączonych dokumentów (umowa, regulaminy), kliknij w znajdujący się w wiadomości przycisk "Potwierdź swoją tożsamość i zawrzyj umowę". Po kliknięciu w link zostaniesz przekierowany na poniższą stronę:

potwierdzenie tożsamości, oświadczenia

Po kliknięciu "kontynuuj" pojawi się lista banków, w których dostępne jest potwierdzenie tożsamości. 

banki z dostępnym potwierdzeniem tożsamości

Po kliknięciu w logo wybranego banku, zostaniesz przekierowany na jego stronę. Przykładowa weryfikacja w banku Santander wygląda następująco:

potwierdzenie tożsamości w banku Santander, ekran logowania

Po zalogowaniu się wyświetlone zostaną dane, które zostaną przekazane przez Twój bank do OTVARTA: numer PESEL, imię oraz nazwisko:

potwierdzenie tożsamości w Santander

W kolejnych krokach należy potwierdzić operację przekazania danych, zgodnie z procedurą obowiązującą w Twoim banku. Po zakończonej operacji wyświetlony zostanie komunikat:

zakończenie potwierdzenia tożsamości

Oznacza to, że umowa została zawarta. W kolejnym kroku wysłana zostanie za pośrednictwem listu poleconego karta SIM.

Otrzymałem kartę SIM, kiedy będzie ona aktywna?

Po otrzymaniu karty SIM zaloguj się do Portalu OTVARTA 24/7 dostępnym pod adresem portal.otvarta.pl i potwierdź otrzymanie karty SIM. W polu "Wprowadź numer karty SIM" wpisz numer otrzymanej karty i kliknij przycisk "Potwierdzam otrzymanie karty".

portal OTVARTA 24/7 potwierdzenie numeru karty SIM

Jak długo ważny jest link do potwierdzenia tożsamości?

Link ważny jest 4 dni od daty jego wysłania. W tym czasie można zweryfikować tożsamość. W przypadku, gdy link wygaśnie i zamówienie nie zostało usunięte, można poprosić Biuro Obsługi Klienta o ponowne wygenerowanie dokumentów i linku. W przypadku upływu terminu na zawarcie umowy, o którym mowa w  Regulaminie e-Sklepu OTVARTA, zamówienie zostanie anulowane.

PRZENIEŚ SWÓJ NUMER DO OTVARTA!

Dołącz do grona naszych zadowolonych klientów i ciesz się abonamentem tańszym od najtańszego na rynku bez zmiany dotychczasowego numeru telefonu!

Internet mobilny z obsługą 5G

Jeśli szukasz najtańszego, szybkiego i niezawodnego Internetu do domu lub biura, sprawdź naszą ofertę Internetu mobilnego LTE za najniższą cenę na rynku!

IDEALNA OFERTA DLA WSZYSTKICH

Szukasz idealnego abonamentu? Gwarantujemy umowę bez limitu, darmowe pakiety i swobodny dostęp do internetu LTE, 5G. Sprawdź naszą ofertę!

Nie znalazłeś/-aś informacji, których szukasz?
Sprawdź Najczęściej zadawane pytania
lub skontaktuj się z doradcą sieci OTVARTA, dzwoniąc pod numer telefonu: 699 711 699

Otvarta? To się opłaca!

Dowiedz się jak bardzo! Zostaw numer - oddzwonimy i razem wybierzemy dla Ciebie najlepszą ofertę.