W planach urlop za granicą? Korzystaj z roamingu!

Co to jest roaming?
To usługa, dzięki której możesz odbierać i wykonywać połączenia lub inne usługi przez komórkę za granicą. Jeśli wyjeżdżasz na zagraniczne wakacje lub w delegację, w zależności od taryfy – możesz kupić promocyjny Pakiet Wakacyjny lub rozmawiać w ramach abonamentu. Dowiedz się więcej poniżej!

Jeśli korzystasz z oferty O! Pełna opcja! lub O! Mam wszystko! połączenia i usługi na terenie Unii Europejskiej, Islandii, Norwegii i Lichtensteinu masz w cenie abonamentu. Za połączenia w innych krajach (poza wymienionymi wyżej), opłaty są naliczane zgodnie z cennikiem. Szczegółowe informacje na temat cen w konkretnych krajach znajdziesz w załączniku tutaj.

Jeżeli korzystasz z ofert: O! Najtańsza!, O! Najlepsza! lub O! Korzystna!, i chcesz rozmawiać za granicą - Pakiet Wakacyjny jest najlepszym rozwiązaniem.  W ramach niego otrzymasz 500 minut rozmów lub SMS-ów na terenie państw Unii Europejskiej, Norwegii, Lichtensteinu i Islandii. Rozliczenie promocji odbywa się na zasadzie punktowej – to znaczy, że w ramach Pakietu Wakacyjnego otrzymujesz w promocji 30 000 punktów, gdzie 1 punkt to 1 sekunda rozmowy, a jeden sms to 60 punktów. Punkty możesz wykorzystać w najwygodniejszy dla siebie sposób, np. na 400 minut rozmów i 100 smsów. 

Z Pakietu Wakacyjnego można skorzystać 2 razy w roku kalendarzowym przez 14 dni. Za połączenia telefoniczne poza UE lub korzystanie z innych usług, opłaty są naliczane zgodnie z Regulaminem Promocji Pakiet Wakacyjny. Znajdziesz go w załączniku tutaj.

INTERNET ORAZ STAŁY ADRES IP Informacje

1. Czy istnieje możliwość przypisania stałego adresu IP dla internetu mobilnego?
Tak. W celu korzystania ze stałego adresu IP wystarczy zawrzeć z OTVARTA umowę w ramach taryfy. Posiadając odpowiednio skonfigurowane urządzenie, można korzystać z internetu ze stałym adresem IP prywatnym lub publicznym.
3. Internet działa znacznie wolniej. Co się dzieje?
W ramach opłaty abonamentowej dostępna jest transmisja danych, w wyznaczonej ilości jednostek w okresie rozliczeniowym. Po wykorzystaniu przyznanej ilości jednostek w danym okresie rozliczeniowym, prędkość transmisji danych może ulec istotnej zmianie do czasu zakończenia okresu rozliczeniowego. W celu przywrócenia pełnej prędkości transmisji danych należy skorzystać z usługi zwiększenia dostępnej ilości jednostek lub poczekać do kolejnego okresu rozliczeniowego. Aktywacji usługi zwiększenia dostępnej ilości jednostek transmisji danych można dokonać dzwoniąc pod numer: 699 711 699.
2. W jaki sposób dokonać wyboru rodzaju adresu IP?
Wybór rodzaju adresu IP odbywa się podczas składania zamówienia w e-Sklepie. Najpierw określamy, czy chcemy stały, czy dynamiczny adres IP. Po wybraniu stałego adresu IP pojawia się opcja wyboru między publicznym, a prywatnym adresem IP. Więcej informacji znajdziesz tutaj.
Nie znalazłeś/-aś informacji, których szukasz?
Sprawdz Najczęściej zadawane pytania
lub skontaktuj się z doradcą sieci OTVARTA, dzwoniąc pod numer telefonu: 699 711 699

Otvarta? To się opłaca!

Dowiedz się jak bardzo! Zostaw numer - oddzwonimy i razem wybierzemy dla Ciebie najlepszą ofertę.