Wymiana karty SIM - wymieniasz kartę, zachowujesz numer

Wymiana karty SIM.
W przypadku kradzieży, uszkodzenia, zgubienia lub zablokowania karty SIM, bez problemu możemy ją wymienić. Wystarczy, że zadzwonisz pod numer: 699 711 699

W celu dokonania wymiany lub blokady karty SIM lub eSIM należy skontaktować się z Telefonicznym Biurem Obsługi Abonenta pod numerem telefonu 699 711 699 (opłata zgodnie z cennikiem operatora).

Jeśli korzystasz z karty SIM:

Po otrzymaniu od kuriera przesyłki z kartą SIM należy ponownie skontaktować się z Telefonicznym Biurem Obsługi Abonenta w celu dokonania aktywacji karty SIM. Wymiana karty SIM nie powoduje zmiany numeru telefonu z którego korzysta abonent. W wyniku wymiany karty SIM nie będą dostępne dane zapisane na dotychczasowej karcie. Zaleca się wykonanie kopii danych w celu umieszczenia ich na nowo otrzymanej karcie.

Jeśli korzystasz z karty eSIM:

Udostępniony zostanie kod QR, który należy zeskanować za pomocą telefonu. Po jego zeskanowaniu karta eSIM aktywuje się automatycznie. 

INTERNET ORAZ STAŁY ADRES IP Informacje

1. Czy istnieje możliwość przypisania stałego adresu IP dla internetu mobilnego?
Tak. W celu korzystania ze stałego adresu IP wystarczy zawrzeć z OTVARTA umowę w ramach taryfy. Posiadając odpowiednio skonfigurowane urządzenie, można korzystać z internetu ze stałym adresem IP prywatnym lub publicznym.
3. Internet działa znacznie wolniej. Co się dzieje?
W ramach opłaty abonamentowej dostępna jest transmisja danych, w wyznaczonej ilości jednostek w okresie rozliczeniowym. Po wykorzystaniu przyznanej ilości jednostek w danym okresie rozliczeniowym, prędkość transmisji danych może ulec istotnej zmianie do czasu zakończenia okresu rozliczeniowego. W celu przywrócenia pełnej prędkości transmisji danych należy skorzystać z usługi zwiększenia dostępnej ilości jednostek lub poczekać do kolejnego okresu rozliczeniowego. Aktywacji usługi zwiększenia dostępnej ilości jednostek transmisji danych można dokonać dzwoniąc pod numer: 699 711 699.
2. W jaki sposób dokonać wyboru rodzaju adresu IP?
Wybór rodzaju adresu IP odbywa się podczas składania zamówienia w e-Sklepie. Najpierw określamy, czy chcemy stały, czy dynamiczny adres IP. Po wybraniu stałego adresu IP pojawia się opcja wyboru między publicznym, a prywatnym adresem IP. Więcej informacji znajdziesz tutaj.
Nie znalazłeś/-aś informacji, których szukasz?
Sprawdź Najczęściej zadawane pytania
lub skontaktuj się z doradcą sieci OTVARTA, dzwoniąc pod numer telefonu: 699 711 699

Otvarta? To się opłaca!

Dowiedz się jak bardzo! Zostaw numer - oddzwonimy i razem wybierzemy dla Ciebie najlepszą ofertę.