Elektroniczne Biuro Obsługi Abonenta
Nasze elektroniczne biuro jest czynne 7 dni w tygodniu 24 godziny na dobę. Można w nim w każdym momencie sprawdzić, m.in. stan swojego konta, pobrać fakturę czy dowiedzieć się, jakie usługi są aktywne na karcie SIM.
OTVARTA 24/7 – zawsze, kiedy potrzebujesz!
Gdzie mogę na bieżąco sprawdzać stan swojego konta abonenckiego?
Aktualny stan konta sprawdzamy w Portalu OTVARTA 24/7, gdzie można również pobrać fakturę, biling oraz sprawdzić, jakie usługi są aktywne na karcie SIM. Portal OTVARTA 24/7 jest dostępny tutaj.
Gdzie mogę uzyskać login i hasło do Portalu OTVARTA 24/7?
W celu zalogowania się do Portalu OTVARTA 24/7 nie są wymagane login i hasło. Na stronie Portal OTVARTA 24/7 wystarczy wpisać numer telefonu, na który zostanie wysłana wiadomość SMS zawierająca kod umożliwiający zalogowanie do Portalu OTVARTA 24/7
lub skontaktuj się z doradcą sieci OTVARTA, dzwoniąc pod numer telefonu: 699 711 699