OTVARTA 24/7 – zawsze, kiedy potrzebujesz!

Elektroniczne Biuro Obsługi Abonenta
Nasze elektroniczne biuro jest czynne 7 dni w tygodniu 24 godziny na dobę. Można w nim w każdym momencie sprawdzić, m.in. stan swojego konta, pobrać fakturę czy dowiedzieć się, jakie usługi są aktywne na karcie SIM.

Gdzie mogę na bieżąco sprawdzać stan swojego konta abonenckiego?

Aktualny stan konta sprawdzamy w Portalu OTVARTA 24/7, gdzie można również pobrać fakturę, biling oraz sprawdzić, jakie usługi są aktywne na karcie SIM. Portal OTVARTA 24/7 jest dostępny tutaj.

Gdzie mogę uzyskać login i hasło do Portalu OTVARTA 24/7?

W celu zalogowania się do Portalu OTVARTA 24/7 nie są wymagane login i hasło. Na stronie Portal OTVARTA 24/7 wystarczy wpisać numer telefonu, na który zostanie wysłana wiadomość SMS zawierająca kod umożliwiający zalogowanie do Portalu OTVARTA 24/7

Nie znalazłeś/-aś informacji, których szukasz?
Sprawdz Najczęściej zadawane pytania
lub skontaktuj się z doradcą sieci OTVARTA, dzwoniąc pod numer telefonu: 699 711 699

Otvarta? To się opłaca!

Dowiedz się jak bardzo! Zostaw numer - oddzwonimy i razem wybierzemy dla Ciebie najlepszą ofertę.