Zasady korzystania z Portalu OTVARTA 24/7
Portal OTVARTA 24/7 Zasady korzystania
- Wszystkie dane prezentowane w Portal OTVARTA 24/7 spływają z opóźnieniem i mogą być aktualizowane do 30 dni. W szczególności dotyczy to usług realizowanych w roamingu.
- Zamieszczone informacje w Portal OTVARTA 24/7 nie stanowią części umowy i nie mogą być podstawą do ewentualnych roszczeń reklamacyjnych.
- Jeżeli po zalogowaniu się nie widzisz swoich faktur i wpłat. Sprawdź czy logujesz się numerem kontaktowym, a nie numerem usługi.
- Aktywowana usługa może być widoczna w czasie do 24 godziny od chwili zlecenia jej aktywacji.
- Aktywacja pakietu wakacyjnego poza granicami Polski może nie dojść do skutku.
- Pakiet wakacyjny należy uruchomić przed wyjazdem za granicę. Będąc poza Polską możesz mieć utrudniony dostęp do Portalu OTVARTA 24/7
- Logowanie do Portal OTVARTA 24/7 oznacza akceptację Regulaminu Portal OTVARTA 24/7.
Nie znalazłeś/-aś informacji, których szukasz?
Sprawdź Najczęściej zadawane pytania
lub skontaktuj się z doradcą sieci OTVARTA, dzwoniąc pod numer telefonu: 699 711 699
lub skontaktuj się z doradcą sieci OTVARTA, dzwoniąc pod numer telefonu: 699 711 699