Złożenie zamówienia – zobacz, jakie to proste!

Zamówienie – krok po kroku
Dowiedz się, jak wygląda realizacja zamówienia – od momentu wybrania oferty i złożenia zamówienia, przez dostawę karty SIM przez kuriera po zmianę taryfy.

Wybrałem na stronie sklepu interesującą mnie ofertę i złożyłem zamówienie. Co dalej?

OTVARTA informuje wysyłając wiadomość mailową lub sms (odpowiednio: na adres poczty elektronicznej lub na numer telefonu wskazany w zamówieniu) o przyjęciu zamówienia. Przesłana wiadomość zawiera podsumowanie zamówionych usług oraz numer zamówienia umożliwiający sprawdzenie jego stanu. W celu sprawdzenia stanu zamówienia kliknij tutaj. Po przygotowaniu niezbędnych do podpisania umowy dokumentów i zamówieniu kuriera, wysyłamy kolejną wiadomość e-mailem lub SMS-em, które zawierają nazwę firmy kurierskiej dostarczającej przesyłkę oraz numer listu przewozowego. Kurier dostarczy kartę SIM oraz dwa zestawy dokumentów do podpisu. Jeden zestaw dokumentów (po uprzednim parafowaniu każdej strony i podpisaniu w wyznaczonych miejscach) należy oddać kurierowi, drugi zachować dla siebie. Karta SIM zostanie aktywowana zgodnie z datą zawartą w umowie.

Skąd będzie wiadomo, kiedy przyjedzie kurier z umową? Co się stanie, jeśli nie zastanie mnie w domu?

Po zamówieniu kuriera zostanie wysłana wiadomość mailowa lub SMS (odpowiednio: na adres poczty elektronicznej lub na numer telefonu wskazany w zamówieniu), zawierająca numer przesyłki. Kurier przed wizytą skontaktuje się telefonicznie w celu ustalenia godziny przyjazdu. Jednak jeśli nie zastanie osoby uprawnionej do podpisania umowy, ponownie skontaktuje się z nią telefonicznie w celu ustalenia terminu ponownej wizyty.

Co właściwie przywiezie mi kurier?

Przesyłka, którą dostarczy kurier to dwa komplety dokumentów. Każdy z nich zawiera umowę, cennik, regulaminy promocji i inne dokumenty niezbędne do zawarcia umowy oraz kartę SIM. Dostarczone dokumenty należy parafować na każdej stronie oraz podpisać w wyznaczonych miejscach. Następnie jeden komplet dokumentów oddać kurierowi, a drugi zostawić sobie. Wszystkie dokumenty niezbędne do zawarcia umowy, które dostarczy kurier zostaną przesłane e-mailem na wskazany w zamówieniu adres. Można je również pobrać sprawdzając status zamówienia tutaj.

Chciałbym zmienić taryfę. Jak to zrobić?

Chęć zmiany dotychczasowej taryfy na inną należy zgłosić pod numerem telefonu: 699 711 699. W czasie rozmowy telefonicznej zostanie zawarty aneks do obowiązującej umowy. Warunki zmiany umowy zostaną przesłane drogą mailową w przypadku aktywnej e-faktury lub pocztą tradycyjną w przypadku nieaktywnej e-faktury.

Nie znalazłeś/-aś informacji, których szukasz?
Sprawdz Najczęściej zadawane pytania
lub skontaktuj się z doradcą sieci OTVARTA, dzwoniąc pod numer telefonu: 699 711 699

Otvarta? To się opłaca!

Dowiedz się jak bardzo! Zostaw numer - oddzwonimy i razem wybierzemy dla Ciebie najlepszą ofertę.