Masz problem?
Złożenie zamówienia oraz zmiana taryfy
Faktura tradycyjna
- tradycyjny przelew w banku lub na poczcie,
- przelew internetowy
- płatność przez system Przelewy24 - logując się do Portalu OTVARTA 24/7 lub przez przycisk "ZAPŁAĆ TERAZ", który znajduje się w mailu z fakturą
E-faktura – faktura wysyłana drogą elektroniczną
Regulamin i cenniki
Konfiguracja SMS, MMS, internet
Rozliczanie wiadomości SMS, MMS oraz transmisji danych
Roaming
Elektroniczne Biuro Obsługi Abonenta - Portal OTVARTA 24/7
Przeniesienie numeru od dotychczasowego operatora
Numery PIN i PUK, aktywacja karty SIM
Internet oraz stały adres IP
Pytania dotyczące aplikacji OTVARTA 24/7
Aplikacja OTARTA 24/7 służy do zarządzania Twoimi usługami w OTVARTA. Za jej pomocą sprawdzisz aktualne saldo, aktywne usługi i ich stan, a także opłacisz fakturę.
Proces logowania w aplikacji przebiega bardzo podobnie jak w Portalu OTVARTA 24/7. Aby się zalogować, w odpowiednim polu w aplikacji wpisz swój kontaktowy numer telefonu. Na ten numer wyślemy za pomocą wiadomości SMS jednorazowy kod potrzebny do zalogowania.
Z aplikacji OTVARTA 24/7 można korzystać na urządzeniach z systemem Android w wersji 6.0 i nowszej.
Aplikację możesz pobrać bezpośrednio ze sklepu z aplikacjami na swoim urządzeniu lub klikając tutaj. .
lub skontaktuj się z doradcą sieci OTVARTA, dzwoniąc pod numer telefonu: 699 711 699