Sprawdź usługi „Kto dzwoni” i „Już dostępny”
Dowiedz się co możesz dzięki nim zyskać
„Kto dzwoni” i „Już dostępny” - nowe usługi
Wiemy, jak bardzo stresuje Cię, gdy nie możesz się do kogoś dodzwonić. Dzięki dwóm prostym usługom w sieci OTVARTA otrzymasz natychmiast sygnał, że ktoś, z kim nie mogłeś się połączyć, jest już dostępny lub, że ktoś próbował się do Ciebie dodzwonić. Powiadomisz też o swojej dostępności kogoś, kto próbował połączyć się z Tobą.
Wybierz usługi „Kto dzwoni” i „Już dostępny”, by usprawnić i przyspieszyć swoją komunikację telefoniczną, zwłaszcza w awaryjnych sytuacjach.
Jak działa usługa „Kto dzwoni”?
„Kto dzwoni” to użyteczna usługa, która powiadomi Cię o tym, kto i kiedy próbował się do Ciebie dodzwonić. Otrzymasz wówczas SMS-a z numerem telefonu, datą i dokładną godziną nieodebranego połączenia. Usługi tej nie musisz aktywować, gdyż od razu jest dostępna w Twoim telefonie.
SMS zostanie do Ciebie wysłany, jeśli ktoś próbował się z Tobą połączyć, gdy:
- miałeś wyłączony telefon,
- byłeś poza zasięgiem,
- rozmawiałeś przez telefon z kimś innym.
SMS dotrze do Ciebie również wtedy, gdy ktoś trafił na Twoją pocztę głosową, lecz nie zostawił żadnej wiadomości.
Jak działa usługa „Już dostępny”?
Usługa „Już dostępny” działa dwukierunkowo. Po pierwsze, informuje Cię o dostępności w sieci osoby, do której nie udało Ci się wcześniej dodzwonić. Po drugie, informuje osobę, która próbowała się z Tobą połączyć, że jesteś już dostępny. Nie musisz jednak korzystać z obu tych wariantów jednocześnie. Możesz skonfigurować je niezależnie od siebie i otrzymywać lub wysyłać tylko te informacje, które chcesz.
Jak włączyć, dezaktywować i konfigurować usługi „Kto dzwoni” lub „Już dostępny”?
Aby zarządzać usługami, wyślij bezpłatnego SMS-a z odpowiednią komendą na numer 8023.
Konfiguruj usługi, korzystając z następujących komend:
- dezaktywacja usługi „Kto dzwoni” – SMS o treści N;
- ponowna aktywacja „Kto dzwoni’ – SMS o treści T;
- wyłączenie wariantu „informuj innych o mojej dostępności” – SMS o treści SN;
- ponowne włącznie wariantu „informuj innych o mojej dostępności” – SMS o treści ST;
- sprawdzenie statusu wariantu „informuj innych o mojej dostępności” – SMS o treści SS;
- wyłączenie wariantu „informuj mnie o dostępności innych” – SMS o treści RN;
- ponowne włączenie wariantu „informuj mnie o dostępności innych” – SMS o treści RT;
- sprawdzenie statusu wariantu informuj mnie o dostępności innych – SMS o treści SR.
Dlaczego warto skonfigurować usługi „Kto dzwoni” i „Już dostępny”? Sprawdź korzyści.
Kilkakrotne dzwonienie, by sprawdzić, czy ktoś wciąż rozmawia przez telefon, zabiera wiele czasu i dezorganizuje tok myślenia. Ta sama zasada działa w dwie strony, bo czasem to Tobie ktoś usiłuje przekazać ważną wiadomość. Przekonaj się, jak wiele napięć pozwolą Ci wyeliminować te dwie proste, ale niezawodne usługi.
Odpowiednia konfiguracja usług „Kto dzwoni” i „Już dostępny” pozwoli Ci:
- skrócić czas oczekiwania na sukces połączenia z osobą, z którą musisz szybko porozmawiać;
- na bieżąco otrzymywać sygnały, kto pragnął się z Tobą skontaktować;
- zorientować się, ile czasu upłynęło od nieudanej próby połączenia;
- uniknąć zaskoczenia następnym telefonem;
- zachować dla siebie informację o swojej dostępności, gdy wolisz przygotować się do rozmowy, zyskać na czasie lub po prostu oddzwonić wtedy, kiedy chcesz;
- mieć pewność, że osoba, z którą próbowałeś się połączyć, dowie się o tym najszybciej, jak to możliwe.
Usługi „Kto dzwoni” i „Już dostępny” przydają się zwłaszcza wtedy, gdy liczy się czas. Nie musisz już tracić go na kilkakrotne wybieranie wciąż zajętego numeru. Z usług tych obowiązkowo korzystają też przedsiębiorcy i wszyscy, którym zależy na sprawnej komunikacji z klientami lub najbliższymi. Dezaktywacja wariantu „informuj innych o mojej dostępności” jest również pomocną opcją dla osób ceniących sobie swoją prywatność.
Skontaktuj się z nami, jeśli chcesz dowiedzieć się więcej. Korzystaj z pełni możliwości, jakie dają usługi „Kto dzwoni” i „Już dostępny” i usprawnij swoją komunikację z innymi.
DO OTVARTA!
Dołącz do grona naszych zadowolonych klientów i ciesz się abonamentem tańszym od najtańszego na rynku bez zmiany dotychczasowego numeru telefonu!
-
Jak sprawdzić czy telefon jest na podsłuchu?
-
Jak namierzyć telefon? Poznaj sprawdzone sposoby!
-
Ile GB Internetu wystarczy?
-
Co zrobić, gdy Internet w telefonie nie działa?
-
Jak odzyskać kontakty z telefonu?
-
Dlaczego telefon szybko się rozładowuje, czyli jak poprawić żywotność baterii?
-
Blokowanie połączeń przychodzących z numerów zastrzeżonych
-
Ile kosztuje SMS poza UE? Poznaj ceny za SMS-y w sieci OTVARTA
-
Jak zablokować reklamy w telefonie?
-
Która sieć ma największy zasięg?